loading...
گيتاريان | سايت تخصصي گيتار در ايران
امير بازدید : 1040 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (1)

 [Em - Am - D - G - C-Am7-Am - A7 - B7]

[C - Am - D - G - C-Am7-Am - A7 - B7]

[Em - Am] 2

 

Bm   Am                Em-Am-Am6   Em -Am6-Am        Em                        

ناراحتت کردم   دم رفتن                 خواستم که ناامید بشی از من

 

Am      Bm       C        Am -  Bm - C                                               

این عادلانه نیست میدونم       ازم نپرس چطور میتونم

Bm     Am         Em-Am-Am6    Em -Am6-Am      Em                             

یه کم واست لازمه بیرحمی                   دلیلشو حالا نمیفهمی

Em     Am        Bm                       Am-Bm -  C                                         

به بغض وادارم نکن انقدر      این گریه ها باشه برای بعد

G             D                  Em - Bm-Am       Em                               

تو قلبِ من    یه امپراطوره       تسلیم میشه چون که مجبوره

Am   -   Bm-Em                               Am-Bm - C                                    

برو نباید  مــالِ من باشی       خواهش نکردم   این یه دستوره

 

[Em - Am - D - G - C-Am7-Am - B - B7]

[C - Am - D - G - C-Am7-Am  -  B7]

 

 G                     D          Am - G            Em                               

نفرین به این وجدانِ بیهودم     ای کاش من خودخواه تر بودم

Em   Am           Bm          D                C                                    

غرور من اینبار حق داره      دنیا به من خیلی بدهکاره

Bm     C      Em            Bm               Em                                   

سکوت یعنی مُرده فریادم      باید تو رو از دست میدادم

B7     Am6                     Am               G               C                          

از من به تو پنجره ای وا نیست      وقتی که خوشبختیت اینجا نیست


تو قلبِ من یه امپراطوره ...

 

[Em - Am] 2

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mina در تاریخ 1394/04/22 و 0:34 دقیقه ارسال شده است

عالی بود ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 89
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 296
  • باردید دیروز : 399
  • گوگل امروز : 20
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 296
  • بازدید ماه : 296
  • بازدید سال : 57,693
  • بازدید کلی : 1,178,120
  • کدهای اختصاصی